Low FODMAP pina colada smoothie

Low FODMAP pina colada smoothie

Er der noget bedre end at føle man kommer til varme himmelstrøg med smagen af ananas og kokos. Synes min low FODMAP pina colada smoothie gør et hæderligt forsøg på at bringe troperne ind i grå og kolde Danmark. Når man som jeg samtidig er gravid, så savner man virkelig smagen af en god cocktail. Jeg har valgt at bruge kokosmælk i min smoothie, selvfølgelig for at få kokossmagen ind. Er du ikke til det, kan du sagtens erstatte kokosmælken med enten mandelmælk eller laktosefri mælk.

Men hvor er Malibu romen?

Haha – som jeg skrev er jeg selv gravid og derfor er den lavet uden rom. Tro mig – når jeg står på den anden side af amning og graviditeten er overstået, så skal der laves en version med Malibu. Hvis du når at prøve det inden jeg, så giv mig endelig en evaluering af pina colada smoothien.

 

Low FODMAP pina colada smoothie
Udskriv

Low FODMAP piña colada smoothie

Forb. tid 5 minutter
Tilb. tid 5 minutter
Samlet tid 10 minutter
Antal 1

Ingredienser

  • 2 håndfulde frossen ananas
  • 1 dl kokosmælk
  • 1 lime
  • 1x1 cm ingefær

Sådan gør du

  1. Kom alle ingredienserne i en blender og blend til din piña colada smoothie er fløjlsblød og lækker. Server med det samme i et fint glas. 

Skriv et svar

Your email address will not be published. Fields marked as * are mandatory